• Waarom PPF
  • Team PPF
  • Specialisten PPF
    • Parodontoloog
    • Implantoloog
    • Mondhygiënist
    • Paro Preventieassistente
    • Assistente
  • Kwaliteit
  • Werken bij PPF
  • Contact en route
  • Interessante links
  • Symptomen/gevolgen
  • Oorzaak en erfelijkheid
  • Parodontologie
    • Tandvleesontsteking
    • Tandvleesrecessie
    • Tandvleescorrectie
    • Kroonverlenging
  • Behandeling
    • Eerste onderzoek
    • Initiële behandeling
    • Evaluatie initiële beh.
    • Chirurgische behandeling
    • Nazorg/Recall fase
  • Veel gestelde vragen
  • Wat is een implantaat
  • Voor- nadelen implantaat
  • Implantologie
    • Botopbouw / botherstel
    • Extractie (+ botopbouw)
    • Sinuslift (kaak ophoging)
    • Kronen en bruggen
    • Prothese
  • Behandeling
    • Eerste onderzoek
    • Planning
    • Botopbouw / botherstel
    • Implantaatplaatsing
  • Nazorg en resultaten
  • Veel gestelde vragen
  • U bent doorverwezen
    • U bent doorverwezen
    • Afspraak en Bevestiging
    • Identificatie in de zorg
  • Veilig behandelen
  • Openingstijden
  • Werkwijze
  • Begroting/vergoeding
  • Tarieven/betaling
  • Privacy statement
  • Klachtenregeling
  • Veel gestelde vragen
  • Downloads / Links
  • Samenwerking
  • Doorverwijzen
  • Lezingen/Cursussen
  • Publicaties/Naslagwerken
  • Conebeam CT
  • Downloads

Tevreden? Of juist niet?

 

De meeste patiënten zijn tevreden over hun behandelaar. Toch kan het een keer voorkomen dat u vindt dat u verkeerd, dan wel onzorgvuldig bent geïnformeerd of bent behandeld. Misschien bent u het niet eens met de rekening of heeft u een probleem met de declaratie ervan. Het is wel belangrijk dat u iets doet met die onvrede.

Klacht?
Indien u vindt dat u binnen onze praktijk onzorgvuldig bent geinformeerd en/of bent behandeld, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Samen kunnen we zoeken naar een oplossing en meestal lossen telefonisch, of middels een gesprek, de onduidelijkheden zich op. Wacht niet te lang met dit gesprek!
 

Nog steeds niet tevreden?
U kunt dan een schriftelijke klacht indienen. In de meeste gevallen zal een gesprek met de behandelaar voldoende zijn om de situatie op te lossen. Mocht er toch behoefte zijn aan een derde, neutrale partij, dan kan een klacht ingediend worden bij de KNMT, de beroepsvereniging waarbij onze praktijk is aangesloten. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos bemiddelen met als doel een oplossing te vinden.

Mochten wij er onderling niet uitkomen dan is onze praktijk aangesloten bij de klachtenservice van het KNMT.

Meer informatie
Op de website van www.allesoverhetgebit.nl treft u meer informatie aan over de KNMT klachtenservice. Eventuele vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900 202 5012 (€ 0,90 per gesprek). Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Patiënten enquète
Om de kwaliteit van onze zorgverlening voortdurend te verbeteren maken wij gebruik van een patiënten enquête. Wij stellen uw mening op prijs. Middels onderstaande link kunt u onze patiënten enquete invullen.
Patienten enquete.

Waarom PPF


Omdat Parodontitis niet direct merkbaar is
Betrouwbare implantologische oplossingen
Innovatieve technieken

 

NVvP en NVOI erkend

Omdat u het beste wilt voor uw gebit!

Contactgegevens


Parodontologie Praktijk Friesland (PPF)
Brédyk 1-B
9084 AG Goutum
058-2160462
info@parofries.nl

NB: U vindt ons direct naast de Mc Donalds, Goutum

Routeplanner

U vindt ons hier!


(naast Mc Donalds - Goutum)

Voor patiënten


Informatieblad Tandvleesproblemen
Informatieblad Implantaten
www.allesoverhetgebit.nl
Flyer klachtenservice
Patienten enquete

 

Voor verwijzers


Formulier doorverwijzing
NoordOost Bulletin nummer 38, oktober 2024

Copyright 2025 - Parodontologie Praktijk Friesland (PPF)
Inloggen | Ziber Website | Design by Reclamestudio Hettinga