• Waarom PPF
  • Team PPF
  • Specialisten PPF
    • Parodontoloog
    • Implantoloog
    • Mondhygiënist
    • Preventieassistente
  • Kwaliteit
  • Werken bij PPF
  • Contact en route
  • Interessante links
  • Symptomen/gevolgen
  • Oorzaak en erfelijkheid
  • Parodontologie
    • Tandvleesontsteking
    • Tandvleesrecessie
    • Tandvleescorrectie
    • Kroonverlenging
  • Behandeling
    • Eerste onderzoek
    • Initiële behandeling
    • Evaluatie initiële beh.
    • Chirurgische behandeling
    • Nazorg/Recall fase
  • Veel gestelde vragen
  • Wat is een implantaat
  • Voor- nadelen implantaat
  • Implantologie
    • Botopbouw / botherstel
    • Extractie (+ botopbouw)
    • Sinuslift (kaak ophoging)
    • Kronen en bruggen
    • Prothese
  • Behandeling
    • Eerste onderzoek
    • Planning
    • Botopbouw / botherstel
    • Implantaatplaatsing
  • Nazorg en resultaten
  • Veel gestelde vragen
  • U bent doorverwezen
    • U bent doorverwezen
    • Afspraak en Bevestiging
    • Identificatie in de zorg
  • Corona maatregelen
  • Openingstijden
  • Werkwijze
  • Begroting/vergoeding
  • Tarieven/betaling
  • Privacy statement
  • Klachtenregeling
  • Veel gestelde vragen
  • Downloads
  • Samenwerking
  • Doorverwijzen
  • Lezingen/Cursussen
  • Publicaties/Naslagwerken
  • Conebeam CT
  • Downloads

Bent u ontevreden?

 

De meeste patiënten zijn tevreden over hun behandelaar. Toch kan het een keer voorkomen dat u vindt dat u verkeerd, dan wel onzorgvuldig bent geïnformeerd of bent behandeld. Misschien bent u het niet eens met de rekening of heeft u een probleem met de declaratie ervan. Het is wel belangrijk dat u iets doet met die onvrede.

Klacht?
Indien u vindt dat u binnen onze praktijk onzorgvuldig bent geinformeerd en/of bent behandeld, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Samen kunnen we zoeken naar een oplossing en meestal lossen telefonisch of middels een gesprek de onduidelijkheden zich op. Wacht niet te lang met dit gesprek!
 

Nog steeds niet tevreden?
U kunt dan een schriftelijke klacht indienen. In de meeste gevallen zal een gesprek met de behandelaar voldoende zijn om de situatie op te lossen. Mocht er toch behoefte zijn aan een derde, neutrale partij, dan kan een klacht ingediend worden bij de KNMT, de beroepsvereniging waarbij onze praktijk is aangesloten. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos bemiddelen met als doel een oplossing te vinden.

Mochten wij er onderling niet uitkomen dan is onze praktijk aangesloten bij de klachtenservice van het KNMT.

Meer informatie
Op de website van www.allesoverhetgebit.nl treft u meer informatie aan over de KNMT klachtenservice. Eventuele vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900 202 5012 (€ 0,90 per gesprek). Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Waarom PPF


Omdat Parodontitis niet direct merkbaar is
Betrouwbare implantologische oplossingen
Innovatieve technieken

 

NVvP en NVOI erkend

Omdat u het beste wilt voor uw gebit!

Contactgegevens


Parodontologie Praktijk Friesland (PPF)
Brédyk 1-B
9084 AG Goutum
058-2160462
info@parofries.nl

Routeplanner

U vindt ons hier!


Voor patiënten


Brochure Alles over het gebit
Flyer klachtenservice
Betalingsvoorwaarden Infomedics

 

Voor verwijzers


Digitaal verwijsformulier
Informatieblad patient bij doorverwijzing
Noordoost Bulletin, nummer 33, mei 2022

Copyright 2022 - Parodontologie Praktijk Friesland (PPF)
Inloggen | Webbly - Eenvoudige website | Ziber - PSD naar html | Design by Reclamestudio Hettinga